Zobacz wszystkie
Brak wyników wyszukiwania.
Serwis

REGULAMIN SERWISU

1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejszy regulamin reguluje prawa i obowiązki związane z korzystaniem przez Użytkownika / Klienta ze strony internetowej www.voltpolska.pl oraz zasady obowiązujące w przypadku gwarancji i reklamacji produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o. Treść Regulaminu Serwisu jest tożsama z treścią Regulaminu Gwarancji Producenta.

1.2 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. działa pod adresem www.voltpolska.pl, prowadzona jest przez spółkę VOLT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Sopocie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Świemirowska 3, 81-877); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372066; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 5851458032; REGON: 221142660 oraz adres poczty elektronicznej: sales@voltpolska.pl.

1.3 Strona www.voltpolska.pl jest prezentacją produktów w formie katalogu – bez możliwości zakupu.

1.4 W celu przeglądania produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o. na www.voltpolska.pl, nie trzeba się rejestrować.

1.5 Użytkownik / Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze strony internetowej www.voltpolska.pl, posiada gwarancję lub składa reklamację dotyczącą produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o.

Kontakt z firmą VOLT Polska Sp. z o.o. możliwy jest:

  • drogą mailową: sales@voltpolska.pl lub reklamacje@voltpolska.pl
  • telefonicznie: (58) 500-85-62
  • pisemnie: ul. Świemirowska 3, 81-877 Sopot

2. Gwarancja

2.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na swoje produkty na następujących warunkach:

  • 12 miesięcy - w przypadku zakupu dokonanego na fakturę VAT wystawioną na przedsiębiorcę (z numerem NIP),
  • 24 miesiące - w przypadku zakupu dokonanego na paragon lub fakturę detaliczną niewystawioną na firmę (bez numeru NIP przedsiębiorcy).

2.2 Wszelkich napraw produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o. dokonuje wyłącznie serwis VOLT Polska Sp. z o.o.

2.3 Wymiana produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o. na nowe, może nastąpić po trzech naprawach gwarancyjnych, jeśli problem nie został rozwiązany i leży po stronie urządzenia.

2.4 Uprawnienia Użytkownika z tytułu udzielonej gwarancji na produkty marki VOLT Polska Sp. z o.o. wygasają automatycznie:

  • Po upływie gwarancji.
  • W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany produktu, lub którejkolwiek z jego części przez Użytkownika / Klienta, lub podmiot inny niż VOLT Polska Sp. z o.o.
  • W przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia, zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru, albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację produktu.
  • W przypadku eksploatacji produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami VOLT Polska Sp. z o.o. (w tym wad wynikłych z niezachowania wymagań instrukcji obsługi i nieprawidłowej konfiguracji sprzętu).
  • W przypadku braku odpowiedniej konserwacji produktu.
  • W przypadku uszkodzenia produktu powstałego na skutek:

o   szkodliwego promieniowania,

o   urazu mechanicznego,

o   zwarcia instalacji elektrycznej (w tym uszkodzeń spowodowanych awariami sieci energetycznej, telefonicznej i wyładowaniami atmosferycznymi, czyli uszkodzeń od przepięć występujących na liniach zasilających i sygnałowych,

o   zapylenia.

o   zawilgocenia (w  tym zalania cieczą, kondensacji pary wodnej),

o   wypadków losowych niezależnych od warunków eksploatacji (wandalizm, pożar, powódź, itp.).

2.5 Gwarancja producenta nie obejmuje roszczeń dotyczących parametrów technicznych, które wykraczają poza specyfikację techniczną określoną przez producenta.

3. Reklamacja

3.1 Klient może złożyć reklamację w ciągu 30 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiły usterki. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej, wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@voltpolska.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: (58) 500-81-58 lub pisemnie na adres: ul. Świemirowska 3, 81-877 Sopot.

3.2 Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dostarczenie produktu do serwisu producenta wraz z następującymi dokumentami:

W przypadku reklamacji akumulatora, dodatkowo należy dołączyć wypełnioną Kartę Eksploatacji Akumulatora, która jest dołączana do nowo zakupionego akumulatora (razem z Kartą Gwarancyjną), a także dostępna do pobrania na niniejszej stronie internetowej producenta.

3.3. Jeżeli towar zostanie dostarczony do serwisu bez wymaganych dokumentów lub bez danych kontaktowych, serwis podejmie próbę kontaktu telefonicznego i mailowego. W przypadku braku odpowiedzi, ale poprawnych danych adresowych, produkt zostanie odesłany do klienta w celu uzupełnienia braków. W razie braku danych adresowych lub niemożności kontaktu, sprzęt zostanie zutylizowany po 60 dniach od daty dostarczenia.

3.4 Zgłoszona usterka podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdza, czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta.

3.5 W trakcie naprawy serwis kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów naprawy oraz po zakończeniu prac, kiedy sprzęt jest gotowy do odebrania.

3.6 Serwis zastrzega sobie prawo zwrotu nienaprawionego sprzętu Klientowi, jeśli np. nie ma dostępnych części lub z powodu innych czynników niezależnych od serwisu.

3.7 Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu Klientowi, jeśli po jego weryfikacji usterka jest inna niż ta podczas zgłoszenia reklamacji.

3.8. W przypadku uzgodnionego odbioru osobistego, klient zobowiązany jest odebrać towar w terminie 30 dni od daty zakończenia naprawy. Po upływie tego czasu serwis podejmie próbę kontaktu z klientem. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany w ciągu 60 dni, może zostać zutylizowany.

3.9. W przypadku odrzucenia reklamacji klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy w Sopocie, zlecić jego odbiór kurierem na uzgodniony termin lub zamówić wysyłkę na własny koszt. Istnieje również możliwość wyrażenia zgody na bezpłatną utylizację. Jeśli towar nie zostanie odebrany w ciągu 30 dni od poinformowania o decyzji reklamacyjnej, pracownik działu reklamacji wyśle do klienta przypomnienie pisemne. Brak odbioru w ciągu 60 dni od daty poinformowania skutkuje utylizacją sprzętu.

3.10 Reklamacja towaru, który nie został odpowiednio zabezpieczony do transportu, będzie odrzucona.

3.11 Serwis nie zajmuje się pogwarancyjną diagnozą oraz naprawą akumulatorów.

3.12 Wszystkie podzespoły i elementy elektroniczne (wchodzące w skład urządzenia), wymieniane podczas naprawy na nowe, podlegają całkowitej utylizacji po stronie serwisu VOLT POLSKA SP. Z O.O. zaraz po zakończeniu procesu serwisowego. Dotyczy to zarówno reklamacji gwarancyjnej, jak też naprawy pogwarancyjnej.

3.13 Serwis producenta nie prowadzi sprzedaży ani udostępniania części zamiennych osobom trzecim. Wszelkie naprawy i wymiany komponentów realizowane są wyłącznie w ramach procedur serwisowych, zgodnie z obowiązującymi warunkami gwarancji i zasadami obsługi posprzedażowej.

4. Czas naprawy

4.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia towaru na serwis, w przypadku standardowej reklamacji, bez wystąpienia czynników komplikujących naprawę.

4.2 W przypadku konieczności zamówienia dodatkowych części potrzebnych do naprawy okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 30 dni roboczych.

4.3 Czas naprawy może ulec wydłużeniu do 60 dni roboczych w przypadku okoliczności niezależnych od producenta, w tym:

  • problemy z dostępnością części zamiennych,
  • wykrycie zalania urządzenia,
  • stwierdzenie ingerencji osób trzecich w urządzenie,
  • brak możliwości skontaktowania się z klientem telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia szczegółów naprawy,
  • siła wyższa,
  • inne przyczyny komplikujące naprawę sprzętu.

5. Koszty weryfikacji serwisowej

5.1 Koszty weryfikacji serwisowej obejmują m.in. opłatę za wysyłkę kurierską urządzenia z powrotem na adres Klienta oraz ekspertyzę serwisową i równe są 60 zł brutto. W przypadku potrzeby wysyłki paletowej, koszt wysyłki wynosi ok. 130 zł brutto. W celu omówienia szczegółowych kosztów, przedstawiciel działu reklamacji skontaktuje się z Klientem.

5.2 Koszty weryfikacji serwisowej nie są naliczane w przypadku urządzeń, które posiadają rzeczywistą, potwierdzoną przez serwis usterkę i są objęte gwarancją.

5.3 Koszty weryfikacji serwisowej są naliczane, jeśli wysłane urządzenie jest sprawne, przejdzie pozytywnie testy serwisowe i objęte jest gwarancją.

5.4 Koszty weryfikacji serwisowej naliczane są do wszystkich wysłanych urządzeń, nieobjętych aktualną gwarancją.

5.5 Nieuzasadnione przesłanie produktów do serwisu VOLT Polska Sp. z o.o. wiąże się z naliczeniem opłaty za testowanie urządzenia.

Za nieuzasadnione uznaje się m.in.:

·               brak przekazania danych kontaktowych (telefon, e-mail),

·               brak opisu zgłaszanej usterki,

·               przesłanie produktu w pełni sprawnego, bez wykrytych nieprawidłowości w działaniu.

 

6. Koszty naprawy serwisowej

6.1 Urządzenia wysłane do serwisu, które objęte są aktualną gwarancją i posiadają rzeczywistą usterkę, naprawiane są bezpłatnie.

6.2 W przypadku wykrycia usterek opisanych w pkt 2.4 regulaminu, koszty naprawy równe są kosztom naprawy pogwarancyjnej.

6.3 Do kosztów naprawy doliczane są koszty opisane w pkt 5.1 regulaminu.

6.4 Do kosztów naprawy mogą zostać doliczone koszty modyfikacji, uzgodnione wcześniej między Klientem i serwisem.

7. Koszty naprawy pogwarancyjnej

7.1 Wszystkie koszty dotyczące naprawy urządzenia po okresie gwarancji naliczane po stronie Klienta.

7.2 Ceny naprawy szacowane są przez serwis w podstawie cen części użytych do naprawy, doliczając koszty weryfikacji serwisowej i czasu pracy serwisantów.

7.3 W przypadku wykrycia dodatkowych usterek lub możliwości naprawy, serwis kontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia zakresu robót.

7.4 W przypadku rezygnacji z naprawy po przyjęciu sprzętu do serwisu, Klient zostaje obciążony kosztami weryfikacji serwisowej.

7.5 W przypadku rezygnacji z naprawy po ustaleniu kosztów i potrzebnych części, Klient zostaje obciążony kosztami dotychczasowego postępowania oraz zamówionych lub zakupionych części.

8. Dane osobowe

8.1 Dane osobowe podawane przez Użytkownika przetwarzane są przez spółkę VOLT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Sopocie (adres Świemirowska 3, 81-877); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372066; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 5851458032; REGON: 221142660 oraz adres poczty elektronicznej: sales@voltpolska.pl. Adres do korespondencji: VOLT Polska Sp. z.o.o., ul. Świemirowska 3, 81-877 Sopot.

8.2 Dane osobowe podane lub zmieniane przez Użytkownika/Klienta w procesie korzystania z www.voltpolska.pl, posiadania gwarancji, składania reklamacji, muszą być prawdziwe, zgodne z prawem, w szczególności nie mogą naruszać praw osób trzecich. Użytkownik/Klient nie jest uprawniony do umieszczania na www.voltpolska.pl danych osobowych osób trzecich oraz wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody tej osoby.

9. Postanowienia końcowe

9.1 Materiały brandingowe marki VOLT Polska sp. z.o.o. (logo, zdjęcia, materiały graficzne, opisy produktów i inne treści umieszczone na www.voltpolska.pl) stanowią chronioną własność marki VOLT Polska sp. z.o.o Ich kopiowanie, lub wykorzystywanie w jakikolwiek sposób, w szczególności udostępnianie w innych serwisach internetowych wymaga pisemnej zgody firmy VOLT Polska sp. z.o.o.

9.2 W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

Menu

Menu

Zobacz wszystkie
Brak wyników wyszukiwania.

Kontakt

INFOLINIA - (58) 500-85-62

Poniedziałek - Piątek | 10:00 - 16:00

--

1. Dział handlowy i realizacja zamówień

2. Dział techniczny

3. Reklamacje i serwis

4. Rozliczenia i windykacja

Zapytania hurtowe - HURT VOLT POLSKA

hurt@voltpolska.pl

Dział handlowy - KRZYSZTOF

sales@voltpolska.pl

Dział handlowy - PRZEMEK

przemek@voltpolska.pl

Dział handlowy i pomoc techniczna - BARTEK

bartek@voltpolska.pl

Dział handlowy i pomoc techniczna - DAMIAN

damian@voltpolska.pl

Dział handlowy i pomoc techniczna - KAROL

karol@voltpolska.pl

Reklamacje i serwis

dominik@voltpolska.pl

patryk@voltpolska.pl

Serwis

serwis@voltpolska.pl

Dział produktowy i marketing

noemi@voltpolska.pl

marek@voltpolska.pl