Zobacz wszystkie
Brak wyników wyszukiwania.
Serwis

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

----

W celu zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji proszę urządzenie zabezpieczyć do transportu, zapakować i wysłać wraz z kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres podany poniżej


VOLT POLSKA SP. Z O.O.
Świemirowska 3
81-877 Sopot

----

LINKI DO POBRANIA FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

FORMULARZ REKLAMACYJNY [pdf]

FORMULARZ REKLAMACYJNY [doc]

----

W przypadku reklamacji akumulatora należy dodatkowo dołączyć wypełnioną Kartę Eksploatacji Akumulatora.

LINK DO POBRANIA KARTY EKSPLOATACJI AKUMULATORA


KARTA EKSPLOATACJI AKUMULATORA [PDF]

Kluczowe postanowienia regulaminu serwisu dotyczące okresu gwarancji oraz czasu oczekiwania na realizację naprawy gwarancyjnej:

2.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na swoje produkty na następujących warunkach:
- 12 miesięcy - w przypadku zakupu dokonanego na fakturę VAT wystawioną na przedsiębiorcę (z numerem NIP),
- 24 miesiące - w przypadku zakupu dokonanego na paragon lub fakturę detaliczną niewystawioną na firmę (bez numeru NIP przedsiębiorcy).
3.2 Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dostarczenie produktu do serwisu producenta wraz z następującymi dokumentami:
- kopią dowodu zakupu (faktura lub paragon),
- wypełnionym formularzem reklamacyjnym, dostępnym na stronie internetowej producenta pod adresem: https://voltpolska.pl/strony/reklamacje.
W przypadku reklamacji akumulatora, dodatkowo należy dołączyć wypełnioną Kartę Eksploatacji Akumulatora, która jest dołączana do nowo zakupionego akumulatora (razem z Kartą Gwarancyjną), a także dostępna do pobrania na niniejszej stronie internetowej producenta.
3.10 Reklamacja towaru, który nie został odpowiednio zabezpieczony do transportu, będzie odrzucona.
4.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia towaru na serwis, w przypadku standardowej reklamacji, bez wystąpienia czynników komplikujących naprawę.
4.2 W przypadku konieczności zamówienia dodatkowych części potrzebnych do naprawy okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 30 dni roboczych.
4.3 Czas naprawy może ulec wydłużeniu do 60 dni roboczych w przypadku okoliczności niezależnych od producenta (…)

Pełna treść regulaminu serwisu dostępna jest pod odnośnikiem znajdującym się po lewej stronie: REGULAMIN SERWISU.

Menu

Menu

Zobacz wszystkie
Brak wyników wyszukiwania.

Kontakt

INFOLINIA - (58) 500-85-62

Poniedziałek - Piątek | 10:00 - 16:00

--

1. Dział handlowy i realizacja zamówień

2. Dział techniczny

3. Reklamacje i serwis

4. Rozliczenia i windykacja

Zapytania hurtowe - HURT VOLT POLSKA

hurt@voltpolska.pl

Dział handlowy - KRZYSZTOF

sales@voltpolska.pl

Dział handlowy - PRZEMEK

przemek@voltpolska.pl

Dział handlowy i pomoc techniczna - BARTEK

bartek@voltpolska.pl

Dział handlowy i pomoc techniczna - DAMIAN

damian@voltpolska.pl

Dział handlowy i pomoc techniczna - KAROL

karol@voltpolska.pl

Reklamacje i serwis

dominik@voltpolska.pl

patryk@voltpolska.pl

Serwis

serwis@voltpolska.pl

Dział produktowy i marketing

noemi@voltpolska.pl

marek@voltpolska.pl