ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
----
W celu zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji proszę urządzenie zabezpieczyć do transportu, zapakować i wysłać wraz z kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres podany poniżej
VOLT POLSKA SP. Z O.O.
Świemirowska 3
81-877 Sopot
----
LINKI DO POBRANIA FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
----
Najważniejsze punkty z regulaminu serwisu, odnośnie okresu gwarancji i oczekiwania na naprawę gwarancyjną.
2.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na swoje produkty na okres 12 miesięcy przy sprzedaży na fakturę (np. przy sprzedaży hurtowej) oraz na okres 24 miesięcy przy sprzedaży na paragon (np. przy sprzedaży detalicznej).
4.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
4.2 W przypadku konieczności zamówienia dodatkowych części potrzebnych do naprawy okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
4.3 Czas naprawy może również ulec wydłużeniu w wyniku wykrycia przez serwis nieujawnionych informacji np. o zalaniu, ingerencji osób postronnych lub innych przyczyn komplikujących naprawę sprzętu.
Pełen regulamin serwisu znajduje się w linku po lewej stronie: REGULAMIN SERWISU